poniedziałek, 18 listopada 2013

392. Karneol

Ostatnie duże przerwy w blogowaniu spowodowane są:
a) brakiem słońca niezbędnego do robienia zdjęć
b) brakiem słońca niezbędnego do robienia zdjęć
c) patrz punkt a. i b.
d) zakupem nowego sprzętu niezbędnego do robienia zdjęć ;)

Zatem przedstawiam efekty wczorajszej sesji próbnej wyżej wymienionego, któremu nie potrzeba aż tak dużo światła :)
Srebro bali i maleńkie kulki karneolu, który zakupiłam - uwaga! - w 2008 r. ;) Część srebra jest oksydowana, a reszta wypolerowana na połysk. Pierwszy raz zrobiłam takie połączenie i muszę powiedzieć, że wygląda nieźle.

fot. 741.

fot. 742.

fot. 743.

Ps. Po kliknięciu zdjęcia otwierają się w większym rozmiarze :)

6 komentarzy:

  1. fajniutkie kolczyki :) czasem też tak mam, że niektóre elementy nabierają mocy urzędowej ;p zdjęcia jak zwykle wspaniałe :) zazdraszczam tej umiejętności....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeszcze kilka karneoli mi zostało, więc na pewno jeszcze się pojawią ;)

      Usuń
  2. No to czekały chwilkę ale się doczekały :) wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O pięknie wyglądają są takie śliczne :) Pozdrawiam Viola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są bardzo piękne i raffinati.Complimenti. Czy możesz mi powiedzieć, w którym sklepie zamknięcia kolczyki dziękuję bardzo. Ciao Lilla - Italy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)