niedziela, 6 marca 2016

477. Zapomniałam się pochwalić!

Święta bez prezentów to nie święta! To każdy wie ;) A każda biżuteryjka wie, że nic lepszego nad wymiankowe prezenty nie może się zdarzyć :)
I teraz, z okazji zbliżającej się Wielkanocy, chciałabym się pochwalić prezentami, jakie dostałam w wymiance na FB z okazji... Bożego Narodzenia. Tak, tak - nie przywidziało się Wam ;) Zdjęcia gdzieś się ukryły na dysku (tutaj następuje nieudolna próba tłumaczenia sklerozy... :P ) i dopiero teraz sobie przypomniałam, że nie pokazałam, co dostałam od Ani, którą znacie jako Sol. Zatem nadrabiam zaległości. 
Podziwiajcie misternie plecioną bransoletkę z najmniejszych koralików jakie widziałam na oczy - piękna jest! A babeczka pięknie pachnie i już się zużyła - w wannie ;)






Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)