poniedziałek, 11 października 2010

102. Wyróżnienie dla mnie i ode mnie :)

Dostałam od Hani :) Dzięki Kochana :*




A Teraz 12 wspaniałych, żeby wypełnić warunki :) ...kolejność przypadkowa...

  1. Confine - Miszmasz w szufladzie.
  2. Tyska - Pasja nie byle jaka.
  3. Ggagatka - Creative Garden.
  4. Karmazynowy Kamyk.
  5. MK - MK biżuteria.
  6. Ewelina - Biżuteria autorska Pedndeloque.
  7. Pinki-ak - Pinki świat.
  8. Ania - Rogata.
  9. Weronika - Koraliki tudzież.
  10. Shenny - Handmade by Shenny.
  11. Beata - Pracownia Alaya. 
  12. Zuza - Myostis - biżuteria autorska.
Zasady dla obdarowanych:
  1. Zapisz zdjęcie, które jest powyżej i umieść je na własnym blogu.
  2. Przyznaj nagrodę 12 innym bloggerom. 
  3. Zaklinuj blogi, którym przyznałaś nagrodę. 
  4. Zostaw komentarz na obdarowanych wyróżnieniem blogach. 
  5. Podziel się linkiem do bloga osoby, która przyznała wyróżnienie.
  6. Ponadto w zasadach jednego z wyróżnień jest podane aby napisać listę rzeczy, które czynią nas szczęśliwymi.
Listy nie będzie - bo szczęśliwą czynią mnie rożne rzeczy... zapach świeżej kawy o poranku ;]... wyróżnienie od Hani... słoneczna pogoda... spotkania
z fajnymi ludźmi (nawet te wirtualne)... Wasze odwiedziny na moim blogu
i komentarze do moich prac... codzienne smsy od Marty, którą poznałam
w tym roku w Leśnej Głuszy :)... mróz rysujący na szybach niesamowite wzory... i to, że wczoraj zrobiłam swoje pierwsze owijane loopy ze srebrnego drutu i nawet jestem z nich zadowolona ;)...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)