sobota, 24 września 2011

214. Wymianka z Anią

W tym tygodniu zakończyłam kolejną bardzo udaną wymiankę. Prezent, który dostałam jest niesamowity - Aniu dziękuję bardzo!!!
Oto co otrzymałam od Ani znanej jako Sol z "Koralikowego zawrotu głowy" - piękny naszyjnik
z koralików o uroczej nazwie "Krasi" - kwiat hibiskusa. Naprawdę można dostać zawrotu głowy patrząc na jej dzieła! 

fot. 341.


Zdjęcie podkradłam z bloga Ani, bo nie potrafię ładnie pokazać jej naszyjnika i żadna moja fotka nie nadaje się do publikacji :(

Z tego co wiem 'druga strona' też zadowolona. Ania dostała ode mnie dwa komplety różane.

fot. 342.
fot. 343.
fot. 344.

fot. 345.
fot. 346.

fot. 347.
Zdjęcia moich prac też są autorstwa Ani, bo ja się spieszyłam z wysyłką - dziękuję Ci bardzo!

2 komentarze:

  1. Elu, druga strona bardzo zadowolona :)
    Raz jeszcze serdecznie dziękuję za wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj;) W czasach, gdy zaglądałam na Wizaż lubiłam podglądać Twoje prace;) A w końcu trafiłam i tutaj;) Komplet różany piękny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)