poniedziałek, 10 października 2011

217. Agat botswana - ver. 2.

Drugie kolczyki z tego niesamowitego kamienia - fasetowane prostokątne poduszki agatu botswana (10/15 mm) i srebro.

fot. 351

fot. 352

Podobają mi się bardzo tak oprawione kamienie, więc sobie wygłam i podrapałam blaszki i też mam :)
A w poczekalni już tupie nóżkami kolekcja bursztynowa, tylko nie chce mi się rozstawiać aparatu i innych ku temu potrzebnych sprzętów :( Ale zbliża się przedłużony weekend, więc może ujawnię, co naprodukowałam z zakupów w "Bukowcu" :)

2 komentarze:

  1. Jak zwykle u Ciebie perfekcja wykonania połączona z wysmakowaną elegancją... I piękne ujęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne kolczyki! Jestem bardzo ciekawa bursztynowej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)