piątek, 10 lutego 2012

259. Prototyp

Miała być prosta szara torba do codziennego użytku, ale w trakcie szycia wkradła się odrobina szaleństwa ;)
To prototyp, z którym męczyłam się całe popołudnie i wieczór tydzień temu, ale dzięki temu już wiem, jakie błędy popełniłam. Wkrótce następny model, bo pomysł już się zalągł w mojej głowie
i materiały czekają ;)


fot. 428.
(kwiatek jest autorstwa Ani, z którą miałam przyjemność niedawno się wymieniać :)

fot. 429.

...i odrobina szaleństwa ;)

fot. 430.

19 komentarzy:

  1. Świetna :) A ta "odrobina szaleństwa" w środku znakomicie dopełnia calość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne rzeczy szyjesz, a ja poproszę jeszcze na moim candy http://utkani.blogspot.com/2012/02/candy-zapraszamy-na-pierwsze-cukierasy.html#comment-form o wpisanie ile warunków spełniłaś abym wiedziała ile losów będziesz miała w losowaniu
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to nie jest przypadkiem torba, która powstawała w ramach spotkania robótkowego na f-b?
    Jest przepiękna i bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita jesteś! Czy jest coś czego nie potrafisz zrobić??
    Całe popołudnie i wieczór mówisz... ja to chyba i za miesiąc nie uszyłabym TAKIEJ torebki. Świetna jest :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest ;) Może nie do końca nie umiem, ale nie lubię - robić na drutach i szydełku :/

      Usuń
  5. Super torba! Takie mi się podobają. Wygląda jak ze sklepu! Wow! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem ... torba jest świetna :-) Już nie mogę się doczekać następnych prac :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. różówy to nie mój kolor ale torebka obłędna !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środek jest czerwony, tylko w połączeniu z atramentowymi kwiatkami się zaróżowił na zdjęciu ;)

      Usuń
  8. Łał!! Ale cudo! Też bym chciała mieć takie zdolności, a przynajmniej taką torbę;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna! Uwielbiam torebki z kolorowymi podszewkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Cudna. Tak się zastanawiam o jakich błędach pani pisze, bo jak dla mnie jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)